امنیت کامل در خرید اینترنتی از هانام

سایت هانام جهت پرداخت، شما را از طریق پروتکل های امن به صفحه بانک متصل می کند. شما با پرداخت امن و از طریق درگاه های واسط بانک می توانید خریدی ایمن داشته باشید.

پس از ثبت سفارش و پرداخت توسط مشتری، کالای شما در سریع ترین زمان ممکن از طریق روش های حمل و نقل ارسال می شود،سپس کد رهگیری در پنل کاربری برای شما ارسال می شود. برای رهگیری کالای سفارشی خود می توانید از لینک سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست استفاده کنید و وضعیت محصول خود را مشاهده نمایید.

با خیال راحت از هانام خرید کنید

ضمانت تمام کالاها

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های هانام بوده است و ما در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات، هانام ۷ روز فرصت برای بازگشت و تعویض درنظر گرفته است. هانام در راستای جلب اعتماد شما هموطن گرامی، تمام کالاها را به صورت تضمین شده و با شرط مرغوبیت آنها، ارائه می دهد. اگر در هر صورت از کیفیت کالا رضایتی نداشته باشید و یا مناسب شما نباشد، تا یک هفته میتوانید کالای خریداری شده را بازگردانید. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند پرو ناصحیح، استفاده بدون در نظر گرفتن شرایط نگهداری محصول، تماس با مواد شیمیایی و همچنین اشکال‏‏‌های ظاهری (خط ، تا، خط و خش ، پارگی و مانند آن روی محصول و زیورآلات) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود از جمله مواردی هستند که از شمول این بند خارج هستند.

شرایط بازگشت و یا تعویض کالا

  1. اگر کالای خریداری شده، ایراد فیزیکی، زدگی یا پارگی داشته باشد، کالا تعویض می گردد. در صورت برخورد با چنين اشکالات اوليه، از استفاده يا تعمير کالا خودداري نماييد و آن را با بسته‌بندي و به همراه کليه لوازم جانبي  و فاکتور به همان شکل اوليه حفظ نماييد و با کارشناسان بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید. استفاده از کالاي معيوب توسط مشتري يا هرگونه تلاش براي تعمير آن پس از تشخيص اشکال اوليه ، محصول را از شمول گارانتي خارج کرده و کالاي مذکور قابل بازگشت نخواهد بود. در صورتی که کارشناسان هانام ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.
  2. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات و ظاهر با اطلاعات موجود بر روی وب سایت مغایرت داشته باشد، لازم است تا بدون استفاده از کالا و با شرایط اصلی و اولیه خود، با فکتور و ملحقات به هانام بازگردانده شود. اتیکت و برچسب روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  3. اگر سایز کالا مناسب نباشد: مشتریان گرامی بهتر است برای جلوگیری از اشتباه در سفارش لباس هایی که به صورت فری سایز نیستند و سایز مشخصی دارند، قبل از سفارش کالا از راهنمای سایز محصولات و جدول های راهنما که در سایت قرار داده ایم استفاده کنید و با کمک آنها سایز واقعی خود را به دست آورید. همینطور میتوانید با واحد پشتیبانی تماس گرفته و در خصوص اندازه لباس ها از آن ها راهنمایی بخواهید. با این حال در صورت نامناسب بودن سایز، با هماهنگی می توانید کالا را تعویض کنید. درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته می شود که پوشاک خریداری شده فقط تست شده باشد و در وضعیت اولیه و نو باشد.
  4. بدیهی است که اجناس فروخته شده در صورتی تعویض و یا پس گرفته می شود که در وضعیت و شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. کاملا نو باشد و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و ادکلن و یا بوی بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد، چنانچه لباس های پس فرستاده شده کثیف و یا دارای تغییر در رنگ و بو باشد و توسط کارشناسان هانام تایید نگردد، شرایط تعویض و مرجوع کردن کالا برقرار نمی باشد. شما عزیزان تنها باید آنها را تست کرده باشید و لاغیر.
  5. فروشگاه هانام از بازپس گرفتن پوشاکی که منع بهداشتی برای پرو دارند مانند کالای خواب ، لباس راحتی ، لباس زیر و جوراب معذور می باشد. لباس های نوزادان و لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت نیستند.
  6. مشتریان تا 7 روز پس از ثبت سفارش کالا، اگر از کیفیت کالای دریافتی ناراضی باشند، می توانند با ما تماس گرفته و کالا را تعویض و یا مرجوع نمایند. بدیهی است که اگر از مدت زمان تعیین شده، سپری گردد، مرجوعی و تعویض قابل قبول نیست.
  7. در اولین فرصت پس از دریافت کالا(حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا )، درخواست خود را با ثبت و تکمیل فرم درخواست بازگرداندن، به خدمات پس از فروش هانام اطلاع دهد. درخواست ثبت شده توسط کارشناسان بررسی و در صورت تایید، هماهنگی های لازم جهت بازگشت با مشتری به عمل خواهد آمد. درخواست تعویض یا مرجوعی در صورتی پذیرفته می‌شود که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و کاملا نو باشند. مراقب باشید هنگام پرو لباس لکه دار و رنگ پریده نشود، بوی عطر و بدن را به خود نگیرد. مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد،درخصوص محصولات چرمی(کیف و کفش و..) اگر هنگام تست کردن تاشدگی و خط خوردگی ایجاد شود هانام از دریافت محصول معذور است. همچنین پوشیدن و تست کفش، روی سطح تمیز باشد ، در صورتی که زیره کفش تمیز نباشد، دارای خط خوردگی و تاشدگی و بوی غیر طبیعی باشد، قابل مرجوع نیستند. لطفاً توجه داشته باشید در صورت عدم مطابقت کالا با شرایط ذکر شده ، هانام از دریافت محصول معذور است. بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام پرو محصول مبذول فرمایند.
  8. لطفا پس از سفارش، تا تحویل کالا هماهنگ کنید تا حداقل همواره یکی از اعضای خانواده در منزل بماند تا با مراجعه مأموران پست، شما در خانه حضور داشته باشید و بتوانید کالا را تحویل بگیرید. در صورت عدم حضور شما در روز و ساعت مراجعه مأمور پست، کالا به منطقه پستی بر میگردد.
  9. با توجه به سود بسیار پایین هانام از لباس ها، هزینه پستی ارسال دوباره لباس، جهت تعویض و یا مرجوع کردن کالا، بر عهده خریدار محترم می باشد.
  10. لطفاً قبل از هر اقدامي، با کارشناسان خدمات مشتريان به شماره تلفن 09908048764 تماس بگيريد. بازگشت كالا صرفا با هماهنگي كارشناسان ميسر خواهد بود. از ارسال کالا بدون هماهنگي با خدمات مشتريان هانام جداً خودداري کنيد.
  11. لازم به ذکر است در صورتی که تمام شرایط ذکر شده در تعویض کالا که در موارد فوق ذکر گردید برقرار باشد و توسط کارشناسان هانام تایید شود، وجه پرداخت شده توسط مشتری، ظرف 3 تا 7 روز کاری پس از ورود به انبار صورت میگیرد.