سوالات مربوط به ثبت سفارش و ارسال کالا

بله شما میتوانید محصولی را برای فرد دلخواهتان انتخاب و در هنگام ثبت سفارش تیک گزینه ” حمل و نقل به یک آدرس متفاوت ” را زده و آدرس کامل ایشان را بنویسید تا به همان آدرس ارسال شود.

با وارد شدن به سایت هانام – پس از عضویت در سایت و یا حتی بدون عضویت- ابتدا محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس آن را به سبد خریدتان اضافه کرده و مراحل خرید را با وارد کردن اطلاعات دقیق خود تکمیل کنید و در نهایت با زدن دکمه پرداخت به صفحه پرداخت وارد شوید.

خیر ، جهت تسریع امور سفارشات امکان خرید انلاین برایتان فراهم شده است. شما با خرید انلاین در جریان تمام مراحل سفارش خود قرار خواهید گرفت.

از آنجا که فروشگاه هانام یک فروشگاه آنلاین است و هدف از ایجاد این فروشگاه اینترنتی جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه در سفرهای درون شهری است، ارسال کالا صرفاً به ادرس ارائه شده در هنگام ثبت سفارش انجام خواهد شد و امکان مراجعه حضوری وجود ندارد.

ارسال با پست پیشتاز انجام می گیرد و بسته به دوری و نزدیکی  استان شما با مبدا ارسال و ایام سال و شرایط محیطی و همچنین ترافیک کاری پست دارد و ممکن است زمان انتظار برای دریافت بسته از کمتر از 2 روز تا ۷ روز متغییر باشد، در نهایت توسط مامور پست و درب منزل تحویل شما می گیرد.

ارسال با پست پیشتاز انجام می گیرد و بسته به استان شما، ایام سال و ترافیک پست ممکن است از کمتر از 2 روز تا ۷ روز متغییر باشد، در نهایت توسط مامور پست و درب منزل تحویل شما می گیرد.

هزینه ارسال سفارش برای خریدهای بالای 250 هزار تومان رایگان است. و هزینه ارسال سفارشات کمتر از 250 هزار تومان توسط سایت و بر اساس استان شما محاسبه می شود.

سوالات مربوط به پرداخت و پشتیبانی

همه کاربران و مشتریان سایت هانام میتوانند از طریق درگاه اینترنتی معتبر و با استفاده از کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب مبلغ خریدشان را پرداخت کنند. همچنین می توانید مبلغ سفارش را کارت به کارت کنید.

بله شما در ۲۴  ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید. اما پردازش سفارش های ثبت شده خارج از ساعت کاری در روز بعد انجام می گیرد.

بله برای ابهامات پیش از خرید می توانید از طریق افزونه چت آنلاین واتساپ با ما در ارتباط باشید.

اگر چه در وبسایت هانام تمام سعی ما بر این است که همه چیز به درستی ارسال شود و همیشه هم همینگونه بوده  اما در صورت اشتباه بلافاصله پس از دریافت سفارش با شماره واتساپ ما و دیگر راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید، یقین بدانید که پاسخگو خواهیم بود.

بله اگر هنوز کالای شما ارسال نشده است می توانید انصراف دهید، اگر انصراف شما قبل از ارسال کالا باشد باید هرچه سریعتر انصراف خود را به مشاور فروش سایت از طریق چت آنلاین و یا دیگر راه های ارتباطی اطلاع دهید.

بله تا ۷ روز پس از ارسال کالا اگر از محصول ناراضی بودید می توانید با پشتیبانی هانام تماس گرفته و کالای خود را ، البته با در نظر گرفتن قوانین و مقررات موجود مرجوع نمایید.